PC Helpdesk Laren In Het Brinkhuis

PC Helpdesk Laren in het Brinkhuis

Woont u in één van de BEL-gemeenten en heeft u vragen over/problemen met uw computer, tablet of smartphone – zowel Android (Google), Windows (Microsoft) of Apple apparatuur? Kom dan naar de PC Helpdesk in de Bibliotheek in het Brinkhuis. Werkdagen van 10:00-12:00 uur. Kosten: € 3,– per bezoek.

Wat doen wij?

Onze ervaren en enthousiaste vrijwilligers helpen u graag op weg met uw vragen over en problemen met uw apparatuur.

Hierbij kunt u o.a. denken aan:

  • internet bankieren
  • installeren van apps (waaronder DigiD)
  • het instellen van wachtwoorden
  • maken van back-ups
  • beveiliging van uw apparatuur
  • sneller maken en opschonen
  • advies aanschaf nieuwe apparatuur

Dit geldt voor computers, tablets of smartphones met Android (Google), Windows (Microsoft) of van Apple.

Met enige regelmaat versturen wij een online Nieuwsbrief naar onze klanten met tips en trucs over diverse onderwerpen.

Waar en wanneer?

De vrijwilligers van de PC Helpdesk Bel zijn elke werkdag tussen 10.00 – 12.00 uur aanwezig in Het Brinkhuis, achter in de bibliotheek. Afspraak maken is niet nodig.

Vergeet niet bij uw bezoek uw inlogcodes en wachtwoorden voor diverse accounts bij de hand te hebben.

Wat kost het?

€ 3,00 per bezoek incl. kopje koffie of thee. Betaling alleen per PIN

Voor meer informatie http://www.pchelpdeskbel.nl