Laden Evenementen
Event Series Event Series: PC Helpdesk Laren voor senioren

PC Helpdesk Laren voor senioren

Op werkdagen kunt u in Laren (Gooi) met al uw pc vragen en problemen terecht bij de PC Helpdesk van 10.00 – 12.00 uur in het Brinkhuis Laren.

De PC HelpdeskBEL gevestigd in Het Brinkhuis in Laren, is iedere werkdag geopend van 10.00-12.00 uur. Zie ook www.pchelpdeskbel.nl.

Heeft u een nieuwe laptop, computer, smartphone of tablet? Wij helpen u graag op weg met uw vragen en problemen met uw apparatuur.

Dit geldt voor zowel uw Android, Windows of Apple-computer, tablet of smartphone.

Wij gaan open onder de G2 voorwaarden (dus voorzien van een booster, het dragen van een mondkapje en een geïnstalleerde Corona check-app).

Heeft u de Corona check-app niet geïnstalleerd of geeft dat een probleem, dan kunt u juist bij ons hulp krijgen bij het installeren.

Kunnen we u weer snel begroeten?

Over de PC Helpdesk

De PCHelpdesk wordt gevormd door een team van deskundige vrijwilligers. U kunt gedurende de openingstijden zonder afspraak binnenlopen. Wij kunnen u meestal helpen bij:

  • problemen op Windows- of Apple-PC’s
  • instellingen van tablets of smartphones, zowel Android, IOS als Windows
  • vragen over internetten, email, de cloud
  • vragen over thuis netwerk, wifi, beveiliging e.d.

Wij verlenen hulp op de door u meegebrachte laptop, tablet, smartphone of e-reader. Daarnaast beschikken wij over moderne apparatuur en software om oplossingen te demonstreren.

Enkele keren per jaar organiseren wij een themabijeenkomst.

Openingstijden

Alle werkdagen van 10:00 tot 12:00 uur
Op de feestdagen is het Brinkhuis gesloten
Komt u met de auto, denk dan om uw parkeerkaart als u vlak bij het Brinkhuis parkeert

Wat kost het?

Hulp of advies € 3,00
Deelname themabijeenkomst € 6,00

 

Share This Story, Choose Your Platform!

Ga naar de bovenkant