PC Helpdesk Laren voor senioren
Op werkdagen kunt u in Laren (Gooi) met al uw pc vragen en problemen terecht bij de PC Helpdesk van 10.00 – 12.00 uur in het Brinkhuis Laren.
De PC HelpdeskBEL gevestigd in Het Brinkhuis in Laren, is iedere werkdag geopend van 10.00-12.00 uur. Zie ook www.pchelpdeskbel.nl.
Heeft u een nieuwe laptop, computer, smartphone of tablet? Wij helpen u graag op weg met uw vragen en problemen met uw apparatuur.
Dit geldt voor zowel uw Android, Windows of Apple-computer, tablet of smartphone.
Wij gaan open onder de G2 voorwaarden (dus voorzien van een booster, het dragen van een mondkapje en een geïnstalleerde Corona check-app).
Heeft u de Corona check-app niet geïnstalleerd of geeft dat een probleem, dan kunt u juist bij ons hulp krijgen bij het installeren.
Kunnen we u weer snel begroeten?
Over de PC Helpdesk
De PCHelpdesk wordt gevormd door een team van deskundige vrijwilligers. U kunt gedurende de openingstijden zonder afspraak binnenlopen. Wij kunnen u meestal helpen bij:
- problemen op Windows- of Apple-PC’s
- instellingen van tablets of smartphones, zowel Android, IOS als Windows
- vragen over internetten, email, de cloud
- vragen over thuis netwerk, wifi, beveiliging e.d.
Wij verlenen hulp op de door u meegebrachte laptop, tablet, smartphone of e-reader. Daarnaast beschikken wij over moderne apparatuur en software om oplossingen te demonstreren.
Enkele keren per jaar organiseren wij een themabijeenkomst.
Openingstijden
Alle werkdagen van 10:00 tot 12:00 uur
Op de feestdagen is het Brinkhuis gesloten
Komt u met de auto, denk dan om uw parkeerkaart als u vlak bij het Brinkhuis parkeert
Wat kost het?
Hulp of advies € 3,00
Deelname themabijeenkomst € 6,00